fbpx

Ce este mindfulness

Minţile noastre au tendinţa de a rătăci în majoritatea timpului. Dacă adăugăm şi întreruperi, mesaje telefonice, apeluri telefonice, e-mailuri, nu e de mirare că ne este greu să rămânem concentrați la ceea ce facem.

Mindfulness înseamnă să îţi aduci atenţia în prezent, intenţionat, fără judecată. Înseamnă să menţii o stare de conştientizare a gândurilor tale, a sentimentelor, a senzaţiilor din corp şi a mediului înconjurător.

Poţi să îţi duci atenţia, intenţionat, la zâmbetul copilului tău, la volanul maşinii, sau la cum se simte respiraţia ta.

Practica mindfulness-ului are potenţialul de a reduce anxietatea, crescând rezilienţa şi performanţa la stres.

În timp ce stresul îţi îngustează perspectiva şi reduce empatia, afectând negativ performanţa, mindfulness-ul promovează o stare de bine şi creşte nivelul de conectare la ceilalţi. Chiar te face o persoană cu mai multă compasiune şi mai empatică.

Practicile de mindfulness includ: meditaţia, yoga, tehnicile de respirație, etc.

Despre ateliere

În cadrul atelierelor, combin elemente de mindfulness, cum ar fi meditaţia şi tehnicile de respiraţie, cu diferite activităţi de grup cu rolul de a stimula creativitatea, de a descoperi potenţialul, a idetifica limitările şi a creşte nivelul de conştientizare.

Atelierele pot fi personalizate în funcţie de nevoile fiecărui grup.

Fă o programare


Abonează-te

Dacă ţi-a plăcut conţinutul acestui site, abonează-te pentru a păstra legătura. Te voi ţine la curent cu proiectele la care lucrez şi cu conţinutul nou de pe site. 

Vei putea să te dezabonezi oricând doreşti. 

You have Successfully Subscribed!